حاح مهدی رسولی دانلود نوحه تو آسمونی و منم خاکیم

مداحی حاج مهدی رسولی تو آسمونی و منم خاکیم،

متن نوحه مهدی رسولی

تو آسمونی و منم _خاکیم،
 اگه حبیب- فداییته _من کیم
اگه زهیر و عابس عاشقن پس،
بجز یه لاف عاشقی_من چیم

آره درگیر تشویشم. 
تو خاکه روضه اس_ریشه ام
اگه نگام کنی آقا
مثه وهب خوب میشم

از دست تو_خوردم نمک 
یا لیتنا کنا معک


تو این روزایی که دلا _دو رنگه
اونی که دل داده به تو _ زرنگه
عاشقی میرسه_یه روزبه معشوق
با هرکی که مزاحمه_میجنگه 

اره بی تابه دیدارم
عمرم و پات میذارم
محاله که یه روز آقا
من از تو دس بردارم
 
وقتی تویی_تنها کمک 
یا لیتنا کنا معک 


هوای این روزا_به کام من نیس
جایی که عطر تو نیاد_وطن نیس
اونی که عاشقه_الان دمشقه
اینجا مجالی_واسه پر زدن نیس

اره قلبم رو شیدا کن 
دل منم دریا کن 
منم اگه را داره
تو قلب زهرا جا کن

شد رو دلم_این جمله هک 
یا لیتنا کنا معک

شاعر:جواد پرئی

📢 حاج مهدی رسولی 

🔶 تو آسمونی...

🔻به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم 


#حاج_مهدی_رسولی 
#شور
#محرم_الحرام 

 

صوت⬇️⬇️⬇️

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی